Mission Accomplished - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Miriam Stikkelorum - WaarBenJij.nu Mission Accomplished - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Miriam Stikkelorum - WaarBenJij.nu

Mission Accomplished

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

14 November 2009 | Australië, Brisbane

Lieve allemaal

Na een heerlijk dagje aan Surfers Paradise en Mt. Tamborine op woensdag, waar Zody voor het eerst op het strand was, heeft Damian ons donderdag meegenomen naar een outlet complex tussen Brisbane en de Gold Coast. Heerlijk de ene winkel in en de andere uit. Toch maar weer wat nieuwe kleding gekocht en lekker gelunched. Zody was ook mee en het was weer heerlijk. Mijn vader moest afgelopen donderdag om 3u terug zijn in het ziekenhuis en daarom bracht Damian ons na het winkelen naar de stad. Mijn ouders gingen het ziekenhuis is en ik ging samen met Damian en Zody een ijsje eten. Jut en Jul weer opgehaald toen de test over was en op naar huis. Daar nog even gezeten en ontzettend gelachen om Zody :-D
De buurman kwam iets aan Wayne vragen en tijdens dat gesprek moesten ze steeds harder praten...Zody legde namelijk steeds de neck-massager op de houten tafel. Dat vond hij mooi zeg! :-D
Even afgesproken dat we op vrijdagavond met de Maria erbij uit eten zouden gaan en toen gingen Damian en Zody weer lekker naar huis.

Maarre... Ik houd het niet binnen en gooi het fantastische nieuws er maar meteen uit.

:-D :-D :-D Miep heeft haar Universitaire Master in Training & Development!!!!!!!!! :-D :-D

Waren even super spannende weken met een positieve uitkomst. Ik had mijn docent een e-mail gestuurd want ik werd gek van het wachten. Natuurlijk, zoals dat gaat, lag de volgende dag de grote witte envelop in de brievenbus.
Ik had die mail donderdagavond gestuurd en ben vrijdgochtend om 8u richting uni/gym vertrokken. Daarna langs de bieb om iemand anders met een opdracht te helpen. In de bieb zou ik mijn mail checken en voor mijzelf had ik twee opties:
A) het antwoord bevatte de tekst: "sorry, maar ik heb jouw opdracht nooit binnen gekregen" Of
B) "het spijt me je te moeten mededelen dat je dit vak helaas niet hebt gehaald...."

Uiteindelijk blijkt dat ik 60% heb en daarmee dus het vak wel heb gehaald en daarmee mijn Master. Daar zat Miep het in zichzelf uit te schreeuwen :-D In de bieb moet je immers stil zijn.
Gauw wat mensen in Nederland wakker gesmst en hup in de bus naar huis.
Mijn ouders waren al die tijd thuis gebleven en liepen al de halve ochtend om de inmiddels binnen gekomen envelop te ijsberen. Oops! :-D Ik wist de uitslag immers al en zei tegen mijn vader dat we kunnen gaan proosten...moet natuurlijk wel een beetje rekening houden met zijn hart.
Gisteravond uit eten geweest bij een geweldige Chinees n heerlijk gegeten. Als tonnetjes liepen we naar buiten maar toch nog even langs Cold Rock, even een heerlijk ijsje eten :-D Bekijk ook vooral het filmpje...Zody had het ook ZO naar zijn zin. Er waren mensen die aan het tafeltje naast ons zaten; zij zeiden iets harder dan normaal het het zeer deed aan hun oren en of 'dat kind zijn kop niet kon houden'. HA, NEE! Zody deed het geweldig voor een twee-jarige.
Zondag neem ik mijn ouders mee naar de Lone Pine Koala Sanctuary, Maandagochtend komen Martine en Nancy met hun zoontjes even een bakkie doen en maandagmiddag moeten mijn ouders weer naar het ziekenhuis voor de uitslag.
Natuurlijk zal ik jullie hiervan weer allemaal op de hoogte houden :-D

De kaartjes voor de Graduation Ceremony zijn intussen al gekocht, 18 december mag ik weer een gordijn aan en gek hoedje op :-D

Heel veel liefs van mij :-D

  • 14 November 2009 - 11:02

    Leon10'tje:

    GEFELICITEERD!!!!!

  • 14 November 2009 - 12:58

    Ans Jonkers ZenZ:

    Hej Miriam, van harte proficiat met je master, goed gedaan!
    Leuk dat je dat meteen met je ouders samen nu kon vieren.
    Veel plezier nog en succes met je verdere studie.
    Groetjes, Ans

  • 14 November 2009 - 18:08

    Loonz:

    Hey mir, helemaal super dat je het hebt gehaald. Wat een beloning voor al dat zwoegen ;) geniet van je vrije tijd! Xxx

  • 15 November 2009 - 10:12

    Mirjam:

    Gefeliciteerd hoor!! Superrrrrrrr

  • 25 November 2009 - 23:22

    Elise:

    Hey mooie Miriam!!

    Knappe meid!! Ontzettend goed van je dat je het hebt gehaald!! Lijkt me vreselijk moielijk om alles in het Engels te moeten doen!!
    Ben je nu klaar met je studie, of moet je nog eea afronden? Geen idee.
    Wat is je planning? ga je daar een baantje zoeken? Je zult inmiddels wel vreselijk gewend zijn aan de ausies.

    Knuffel en grote pluim!!
    Elise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

Ik ga het Master program Training & Development aan de Griffith University in Brisbane, Australië, volgen.

Actief sinds 13 Dec. 2008
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 55461

Voorgaande reizen:

22 Januari 2009 - 24 Januari 2010

Studeren in Brisbane

Landen bezocht: