Lone Pine Koala Sanctuary en Update - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Miriam Stikkelorum - WaarBenJij.nu Lone Pine Koala Sanctuary en Update - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Miriam Stikkelorum - WaarBenJij.nu

Lone Pine Koala Sanctuary en Update

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

16 November 2009 | Australië, Brisbane


Giller, ben ik weer even :-D

Kort foto-verslag van een dagje Lone Pine Koala Sanctuary met pa en ma.

Met pa gaat het stukken beter en we zijn verlost van de onzekerheid. Volgens de artsen heeft hij een kerngezond hart. Zijn hele gestel is super en daarom stond iedereen ervan verbaasd dat hij in het ziekenhuis terecht is gekomen.
Het vermoeden is maagzuur dat zodanig heeft geirriteerd op zijn borstbeen dat deze die krampen heeft veroorzaakt.
Tsja, wie vermoed dit ook?!

Vanmorgen zijn Martine met Fox en Nancy met Boyd hier op de koffie geweest. Even ouderwetse gezelligheid met een bakkie en speculaasjes. Toen zij vertrokken was het bijna tijd voor mijn ouders om naar het ziekenhuis te gaan en ik werd gebeld door Daniel, die ik via Damian ken. Hij vroeg of ik zin had om mee te gaan naar Noosa hoewel hij daar voor zijn werk moest zijn. Dat is hier ongeveer twee uur ten Noorden vandaan en ligt aan de kust dus genoeg te doen. Rond de middag zei hij dat hij klaar was met werken dus namen we een Boost, zijn naar het strand geweest, daarna met een ijsje wat rond gelopen, terug gereden en in Carindale uit eten geweest. Een geweldige dag gehad :-D
Woensdag of donderdag gaan pap en mam EN IK DUS OOK :-D naar Melbourne om de plaatsen waar mijn moeder heeft gewoond te bekijken. Een cadeautje voor mijn afstuderen.
Verder heb ik voor de komende maanden nog wat tripjes in de planning staan.

Zie je, ik kan ook korte blogs schrijven ;-)

Heel veel liefs van mij en tot gauw :-D

  • 16 November 2009 - 12:42

    Loonz:

    Zeg blijf jij van die jaloers makende zon, zee, heldere blauwe lucht foto's plaatsen :P
    Veel plezier met je ouders en al je tripjes!

  • 16 November 2009 - 12:55

    Rietje:

    Gisteren belde John van Ria dat hij een mail had gehad van je moeder dat je geslaagd bent???
    IKKE niet weten???

  • 16 November 2009 - 20:52

    Ans Jonkers ZenZ:

    Veel plezier met je trip samen met je ouders! Geen verkeerd kadootje dacht ik zo.....
    Groetjes, Ans

  • 09 December 2009 - 08:09

    Rietje:

    Wat een prachtige foto's
    Leuk om even meetegenieten . Kan me voorstellen hoe jullie genieten.

    Veel liefs Jan en Rietje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

Ik ga het Master program Training & Development aan de Griffith University in Brisbane, Australië, volgen.

Actief sinds 13 Dec. 2008
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 55460

Voorgaande reizen:

22 Januari 2009 - 24 Januari 2010

Studeren in Brisbane

Landen bezocht: